هزینه جراحی چاقی با بیمه چقدر است؟

هزینه جراحی چاقی با بیمه  و بدون بیمه چقدر است؟ روش های جراحی لاغری بسیار متنوع هستند. و هر کدام از این روش ها نیز، درمان خاص خود را میخواهد بنابراین هر نوع عمل چاقی، تجهیزات، مهارت، تخصص و نیازمندی های خاص خود را نیازمند است.دقیق نمیشود گفت که بله هزینه عمل جراحی چاقی ثابت بوده و به عنوان مثال 50 میلیون تومان یا مثلا 40 میلیون تومان است.

هزینه کلی عمل جراحی لاغری را به صورت محدوده قیمتی بیان میشود و هزینه تکنیک ها و انواع جراحی (مانند اسلیو معده، بای پس معده و …) را به صورت یک عدد یا به طور مشابه به صورت بازه ای از اعداد گفته میشود.

 

هزینه جراحی چاقی با بیمه

مقدار پرداختی هزینه عمل جراحی چاقی بین بیمه های درمانی متفاوت هست، هر بیمه شرایط خاص خودش را دارد. بعضی از شرکت های بیمه 50 درصد و بعضی 70 درصد و بعضی 80 درصد هزینه را پرداخت میکنند. البته بیمه هایی هم هستند که سقف پرداخت دارند. البته اکثر بیمه ها پرداخت هزینه را معطوف به شاخص توده بدنی یا BMI بالای عدد 40 افراد میدانند.

 

هزینه اسلیو معده با بیمه تامین اجتماعی

اگر فرد عدد شاخص توده بالای ۴۰ داشته باشد و پزشکان شرایط چاقی او را خطرناک تشخیص بدهند، می‌تواند از بیمه تامین ‌اجتماعی هم برای اسلیو معده استفاده کند. منتها حتما باید این عمل جراحی در مراکز درمانی دولتی انجام شود.

اگر هم فرد در یک بیمارستان خصوصی جراحی اسلیو معده را انجام بدهد، بیمه تامین اجتماعی فقط بخشی از هزینه‌های عمل جراحی اسلیو و قسمتی از هزینه‌های تجهیزات عمل در این بیمارستان‌ها را پراخت می‌کند.

 

هزینه جراحی چاقی با بیمه سلامت

بیمه سلامت هزینه های بیمارستان های خصوصی در عمل اسلیو معده را پرداخت نخواهد کرد. ولی در مابقی موارد پزشک معتمد بیمه باید تایید کند که BMI بدن شما بالا است و شما به عمل اسلیو معده نیاز دارید و بعد از تایید پزشک معتمد بیمه میتوانید مورد عمل قرار بگیرید.البته ابتدا همه ی هزینه ها برعهده ی خودتان خواهد بود و شما باید به طور آزاد سایر هزینه ها را پرداخت میکنید و بعد از انجام عمل با بردن مدارک موردنیاز می توانید قسمتی از هزینه هایی که انجام داده اید را از بیمه دریافت کنید.

 

هزینه عمل اسلیو معده در سال ۱۴۰۱

اولین و مهمترین سوال داوطلبان درباره عمل جراحی چاقی از جمله اسلیو معده و یا بای پس معده هزینه های آن است. به‌طور کلی جراحی یک فرایند درمانی پیچیده است که هماهنگی و همکاری عوامل و افرادی مختلفی را نیاز دارد.و هرکدام هم هزینه خاص خود را دارد.

 

\

بعضی از هزینه عمل اسلیو معده در سال 1401 بدین شرح است

سونوگرافی کل شکم: حدود ۵۰۰ تا یک میلیون تومان
آزمایش‌های مربوطه: بین یک تا دو میلیون تومان
اندوسکوپی، پاتولوژی و نمونه گیری‌ها: حدود ۳ میلیون تومان
مشاوره‌های فوق تخصصی قلب، ریه و اکو و هزینه تست های مربوط هم حدود ۵۰۰ تا یک میلیون تومان
هزینه‌های داروهای قبل و بعد از عمل هم به نسبت مبالغ بالا هزینه زیادی نیست.
هزینه عمل هم براساس نوع عمل و بیمارستان بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون است که البته حدود ۳۰ میلیون از این مبلغ صرف هزینه تجهیزات بشود.

در مجموع میتوان گفت هزینه کامل یکی از روش های جراحی چاقی معده مبلغی بین ۵۰ تا کمتر از ۶۰ میلیون تومان هست.

این مبلغ در سال گذشته کمتر از ۵۰ میلیون بود.

 

هزینه عمل جراحی لاغری بای پس معده در سال ۱۴۰۱

عمل جراحی بای پس معده بعد از اسلیو، یکی از موثرترین و ایمن ترین روش های جراحی لاغری است. هزینه عمل بای پس معده تقریبا مشابه هزینه اسلیو معده برآورد می شود. اما ممکن است در بعضی مواقع کمتر یا بیشتر باشد.

در پایان اگر بخوایم در مورد یک جراح چاقی موفق هم بگوییم، دکتر حامد عطاردی را به شما معرفی میکنیم وی فوق تخصص و فلو شیپ لاپاراسکوپی پیشرفته است که تاکنون بیش از هزار عمل لاغری اسلیو و بایپس معده را با موفقیت انجام داده است.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : v8
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1401
آماده سازی رنگ برای نقاشی ساختمان

آماده سازی رنگ برای نقاشی ساختمان

اگر تصمیم دارید که رنگ روغنی را پیاده سازی نمایید، بایستی حتما از باز بودن کامل پنجره ها مطمئن گردید. چراکه تینر افزوده شده به رنگ، دارای بویی ماندگار و در عین حال بسیار نامطبوع است. بسیاری توصیه می کنند که دیوارها را ترجیحا با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی نماییم. با این حال اگر کودک خردسالی در منزل دارید که ممکن است بر روی دیوارها نقاشی بکشد، احتمالا رنگ روغن گزینه ی مناسب تری خواهد بود.

 در ادامه پس از این که نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را انتخاب نمودید، بایستی اقدام به آماده سازی رنگ نمایید. برای این منظور شما می بایست رنگ را در ظرفی جداگانه ریخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نمایید. این نکته را نیز از یاد نبرید که رنگ به خوبی و به صورت یکنواخت مخلوط گردیده باشد. هم چنین بایستی غلظت آن به اندازه کافی بوده و پس از هر مرتبه رنگ آمیزی، جهت حرکت قلم مو یا غلتک به یک شکل باشد. متاسفانه برخی به این نکته توجه نداشته و یک بار قلم مو را از بالا به پایین و بار دیگر نیز از چپ به راست حرکت می دهند. به منظور پوشش بهتر، توصیه می گردد که یک دست رنگ به صورت کامل از یک جهت اجرا گشته و دست دوم نیز به صورت کامل به جهت عمودی روی آن اجرا گردد.

نقاشی ساختمان را از کجا شروع کنیم؟

شاید یکی از متداول ترین سوالات برای بسیاری از عزیزان علاقه مند به نقاشی ساختمان در تهران ، بخش شروع و استارت آن است. لازم به ذکر است که در این مورد، بسیاری از نقاشان به صورت سلیقه ای عمل می کنند. با این حال در اینجا می خواهیم انجام این کار را به صورت اصولی برای شما عزیزان یادآور شویم.

گام اول: رنگ آمیزی و نقاشی سقف (نقاشی ساختمان با غلطک)

اگر قصد دارید که کار نقاشی ساختمان در غرب تهران را برای ساختمان خود انجام دهید، بهترین کار این است که از رنگ آمیزی و نقاشی سقف ساختمان شروع کنید. شما می توانید برای رنگ آمیزی سقف از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده نمایید که در حال حاضر در تمام فروشگاه های رنگ و ابزارآلات موجود می باشد شایان ذکر است برای لیست قیمت نقاشی ساختمان به سایت یاور مراجعه کنید.

لوله بازکنی
این روزها استفاده از خدمات لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی آشپزخانه، ظرفشویی، سرویس‌ بهداشتی از جمله گرفتاری‌های روزمره بحساب می آید. که اگر برای دریافت خدمات لوله بازکنی، با یکی از برچسب‌های تبلیغاتی تماس گرفته باشید بدونه تردید با تجربه بدی از هزینه‌های نا متعارف و خدمات ناقص مواجه خواهید بود.

مسددود شدن جزئی لوله ها ممکن است با مسائل جزئی از قبیل تخلیه کند آب سینک آشپزخانه یا سرویس یهداشتی آغاز گردد. اما می توانند به سرعت به مشکلات بزرگ تبدیل شوند؛ اهمیت دادن به این موضوع و رفع علت مسدود شدن جزئی لوله می تواند از تعمیرات پرهزینه لوله بازکنی جلوگیری کند.

جالب است بدانید در آپارتمان ها به علت اشتراک لوله های فاظلاب و ... در بسیاری موارد علت گرفتگی لوله ها ما نیستیم و مثلا بی مبلاتی یکی از همسایه‌ها یا حتی  مثلا  اتداختن نوار بهداشتی در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگی لوله ها شده است در این مقاله سعی بر این است لوله بازکنی فوری  راهکار های به شما آموزش دهیم که ابتدا خودتان اقدام به باز کردن لوله ها گرفته شده کنید و در صورتی که موفق به این عمل نشدید به شما میگیویم با چه معیاری و با چه هزینه ای جهت لوله بازکنی از شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید؛ که از شما هزینه دو چندان دریافت نگردد. با توجه به کلاهبرداری های زیاد در حوزه لوله بازکنی ارزان که حتی بازتاب رسمی در رسانه های ملی داشته است؛ پیشنهاد میگردد مطالب زیر را دقت دنبال کنید.

 

نصب کاشی

کاشی کار‌ حرفه‌ای برای نصب کاشی و سرامیک در فضاهایی مثل بین کابینت، سرویس‌ بهداشتی همچنین فضاهای بیرونی مثل پارکینگ و حیاط و تراس فعالیت خود را در ساختمان شما اغاز میکند.

گاهی نصاب کاشی با نصب کاشی با نصب سرامیک به کار خود پایان میدهد یا کاشی کار بعد از نصب روشویی جدید و به منظور پوشاندن ظاهر نامناسب بوجود آمده پس از بنایی یا لوله‌کشی عملیات خود را پایان میدهد. در برخی موارد بعد از اتمام فعالیت نصاب کاشی صاحب خانه دست به عملیات بازسازی دیگری هم میزند که در این موارد نکات زیر ضروری است رعایت گردد همچنین همکاران مجموعه یاور میتواند مشاور شما و در صورت نیاز با نظر شما بازسازی را اجرا کنند

 پیشنهاد میگردد قبل از خرید کاشی یا سرامیک با کاشی کار ساختمان خود هماهنگی لازم راانجام دهید ممکن است نکته ای از جمله ابعاد کاشی و نوع کاشی کف و غیره که از دید شما پنهان مانده باشد و تاثیر بسزایی در اجرای کار شما داشته باشد.

در مقاله زیر سعی داریم شما را به عنوان صاحبخانه و تحویل گیرنده کار با فرایند غیره تخصصی کاشی و کاشی کاری بر اساس سرفصل زیر اشنا کنیم

  • آنچه باید قبل از کاشی کاری به عنوان مالک ساختمان بدانید
  • مقدار کاشی مورد نیاز
  • آنچه باید در حین کاشی کاری به عنوان مالک ساختمان بدانید
  • آنچه هنگام تحویل کار از کاشی کار باید بدانید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : v8
تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397
خرید اینترنتی آموزش جامع بازار بورس

آموزش جامع بازار بورس

دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 16:55

 

آموزش جامع بازار بورس

Bourse Fundamentals


اصول و روشهای سرمایه گذاری در بازار بورس

بیش از 6 ساعت ویدیویی فارسی آموزش بازار بورس


آشنایی کامل با بازار بورس و سرمایه و اصول سرمایه گزاری و درآمدزایی در بورس

از همین امروز سرمایه گذاری در بورس را با علم کامل شروع کنید


دیگر بورس موضوع ناشناخته ای برای شما نیست

سرمایه گذاری و کسب ثروتی حلال و کاملا علمی

منابع عناوین آموزشی این مجموعه همگی بر اساس اطلاعات مرجع سازمان بورس و اوراق بهادار است.

این مجموعه مطابق با آخرین تغییر و تحولات قوانین بازار بورس گردآوری شده است.


پکیج اوریجینال و بسیار شکیل

قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر ها



قیمت : 14800 تومان


تعریف کلی بورس:
بورس، در اصطلاح علم اقتصاد، مکانی است که کار قیمت گذاری و خرید و فروش کالا و اوراق بهادار در آن انجام می‌گیرد و به دو نوع بورس کالا و بورس اوراق بهادار است.
بورس ایران درسال 1346 راه‌اندازی شد. بورس اوراق بهادار یک بازار متشکل سرمایه‌است که در آن سهام شرکتهای خصوصی و دولتی طبق قانون خاصی خرید وفروش می‌شود و از سویی محلی برای جمع‌آوری پس انداز و نقدینگی بخش خصوصی به منظور انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت است و مرجعی است برای مردم که وجوه مازاد خود رابرای سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها به کار انداخته و از سود آن به برخوردار شوند.

تأثیر بورس بر اقتصاد:
بورس از طریق جذب و به کار انداختن سرمایه‌های راکد، حجم سرمایه‌گذاری در جامعه را بالا می‌برد.
بورس بین عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان سرمایه ارتباط برقرار می‌کند و معاملات بازار سرمایه را تنظیم می‌نماید. هم چنین با قیمت گذاری سهام و اوراق بهادار تا حدودی از نوسان شدید قیمت‌ها جلوگیری می‌کند.
بورس مردم را به پس‌انداز تشویق و بدین وسیله باعث به کارگیری پس‌انداز مردم در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود. بورس سرمایه لازم برای اجرای پروژه‌های دولتی و خصوصی را فراهم می‌آورد.

و اما مجموعه آموزشی "اصول و روش های سرمایه گذاری در بازار بورس":
این مجموعه شامل بیش از 6 ساعت ویدیویی فارسی آموزش مرحله به مرحله آشنایی کامل با بازار بورس و سرمایه و اصول سرمایه گزاری و درآمدزایی در بازار بورس است.
منابع عناوین آموزشی این مجموعه همگی بر اساس اطلاعات مرجع سازمان بورس و اوراق بهادار است.
این مجموعه مطابق با آخرین تغییر و تحولات قوانین بازار بورس گردآوری شده است.


قیمت : 14800 تومان


سرفصل موضوعات مجموعه آموزشی اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس:
001 - تعریف بورس و تاریخچه پیدایش آن (بخش اول)
- بررسی مفهوم شرکت سهامی - بررسی مفهوم انواع دارایی - تعریف بازار
002 – تعریف بورس و تاریخچه پیدایش آن (بخش دوم)
- چگونگی شکل گیری بورس در ایران - معرفی چهار بورس بزرگ کشور
003 - اهمیت و نقش بورس در اقتصاد
004 - سهام چیست؟
005 - بررسی مفاهیم مربوط به شاخص‌های بورس و شاخص کل
006 - بررسی اصطلاحات رایج در بورس
- نماد - توقف نماد - مجمع عادی سالیانه و فوق العاده - سال مالی - صورت سود و زیان - ترازنامه
- سود هر سهم (EPS) - سود تقسیمی هر سهم (DPS) - پیش بینی سود - تعدیل سود
- درصد تحقق سود - حجم مبنا - صف خرید و فروش - دامنه نوسان - قیمت پایانی سهم
007 - معرفی قراردادهای آتی سهام
008 - معرفی اوراق گواهی حق تقدم سهام
009 - آشنایی با اصول خرید و فروش سهام
010 - انواع شیوه‌های تعیین قیمت سهم
011 - بررسی عوامل موثر بر قیمت سهام: عوامل درونی شرکت
012 - بررسی عوامل موثر بر قیمت سهام: عوامل مرتبط با صنعت
013 - بررسی عوامل اثرگذار بر قیمت سهام: عوامل محیطی
014 - مزایای سهام در مقایسه با سایر انواع اوراق بهادار
015 - بررسی انواع اوراق اجاره
- اوراق اجاره به شرط تملیک - اوراق اجاره عادی
016 - معرفی اوراق اجاره، به عنوان یکی دیگر از انواع اوراق بهادار بدون ریسک
017 - معرفی سایر ارکان دخیل در فرآیند انتشار اوراق اجاره
018 - بررسی نقش نهاد واسط در فرآیند انتشار اوراق اجاره
019 - آیا اوراق مشارکت، یک ورقه بهادار اسلامی است؟
020 - اوراق مشارکت چیست؟
021 - بررسی اولین روش خرید و فروش سهام در بورس : مراجعه حضوری به کارگزار
022 - بررسی دومین روش خرید و فروش سهام در بورس : ارائه سفارش خرید و فروش، بصورت تلفنی
023 - بررسی روش های سوم و چهارم خرید و فروش سهام در بورس : روش اینترنتی و آنلاین
024 - بررسی نکات حائز اهمیت در معاملات آنلاین سهام
025 - آشنایی با نحوه استفاده از سامانه معاملات آنلاین، برای خرید و فروش سهام
026 - سازوکار انجام معاملات در بورس ، چگونه است؟
027 - کارمزد خرید و فروش اوراق بهادار در بورس
028 - بررسی روشهای تعیین قیمت خرید یا فروش اوراق بهادار در بورس
029 - اولین گام برای سرمایه‌گذاری در بورس چیست؟
030 - آیا بورس، فقط برای افراد حرفه‌ای و متخصص است؟
031 - انواع ریسک‌هایی که سرمایه‌گذار با آن مواجه است- بخش اول
- ریسک قابل اجتناب - ریسک غیر قابل اجتناب - تئوری سبد
032 - انواع ریسک‌هایی که سرمایه‌گذار، با آن مواجه است – بخش دوم
- ریسک نرخ سود - ریسک تورم - ریسک مالی - ریسک نقد شوندگی - ریسک نرخ ارز - ریسک سیاسی - ریسک تجاری
033 - اطلاعات و نقش آن در کاهش ریسک سرمایه‌گذاری
034 - بررسی تفاوت افراد ریسک‌پذیر و ریسک‌گریز
035 - بررسی مفهوم ریسک و بازده، در سرمایه‌گذاری
036 - اهمیت ارزیابی میزان ریسک‌پذیری، قبل از ورود به بورس
037 - مزایای بورس برای سرمایه‌گذاران
038 - مزایای بورس برای شرکت‌هایی که سهامشان را در بورس عرضه می‌کنند 



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 14800 تومان

 



:: برچسب‌ها: آموزش جامع بازار بورس، آموزش کامل بورس، آموزش بورس، خرید اینترنتی آموزش بورس، آموزش حرفه ای بورس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : v8
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395
خرید اینترنتی ساعت دخترانه رنگین کمان

ساعت دخترانه رنگین کمان

سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 18:14
ساعت دخترانه رنگین کمان

طراحی بی نظیر بند ساعت به صورت گره

قابل ست کردن با انواع لباس های رسمی و اسپرت


جلوه ای دیگر از جذابیت در دستان شما


قیمت : 24000 تومان



اگر از ساعت های بند استیل و بند چرمی خسته شده اید، ساعت رنگین کمان بهترین گزینه برای شماست. این ساعت دارای بند پارچه ای با طرح های بسیار متنوع و رنگارنگ می باشد که به خاطر مدل و رنگبندی های خیلی زیبایش به یکی از ساعت های پرفروش این روزها تبدیل شده است. بند این ساعت بسیار متفاوت از ساعت های موجود در بازار است و به صورت پارچه ای رنگی است که به دور دست شما گره می خورد و جلوه ای متفاوت از زیبایی به دستان شما می بخشد. به دلیل بند پارچه ای آن، می توانید در مهمانی ها آن را با انواع شال و روسری خود ست کنید.


قیمت : 24000 تومان

ویژگی های ساعت دخترانه رنگین کمان:
- رنگ بندی بسیار جذاب و متفاوت
- ویژه خانم های شیک پوش ایرانی
- بند ساعت پارچه ای
- بستن بند به صورت گره
- مقاوم در برابر آب در حد ششتشوی دست
- بسیار سبک به خاطر بند پارچه ای


قیمت : 24000 تومان



متفاوت تر از همیشه

هدیه ای بسیار ماندگار برای آنکه دوستش دارید

ویژه خانم های مشکل پسند

قابل ست کردن با انواع شال و روسری




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 24000 تومان

 



:: برچسب‌ها: ساعت رنگین کمان، خرید ساعت دخترانه، خرید ساعت گره ای، خرید ساعت مچی پارچه ای، خرید ساعت دخترانه جدید، ساعت دخترانه رنگین کمان، خرید ساعت دخترانه رنگین کمان، خرید اینترنتی ساعت دخترانه رنگی، خرید پستی ساعت دخترانه رنگین کم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : v8
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395
خرید اینترنتی کفش Nike مدل Air

خرید اینترنتی کفش Nike مدل Air

سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 18:25
کفش Nike مدل Air

کفش ورزشی و بسیار زیبا

دارای کفی نرم و راحت


امکان استفاده در باشگاه و فضای باز

دارای کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر

ارائه شده در 2 رنگ مشکی و سورمه ای و سایزبندی 41 تا 44



قیمت : 39000 تومان



این کفش در 2 رنگ مشکی و سورمه ای و سایز بندی 41 - 42 - 43 و 44 عرضه شده است.
هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 
میهن استور امروز کفش ورزشی طرح Nike مدل AIR رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که نسبت به قیمت کیفیت قابل قبولی داره و برای استفاده در باشگاه و فضای باز مناسب و کاربردیه. ویژگی بعدی داشتن کفی نرم و راحت و سبک و کم وزن بودن این مدله که باعث راحتی بیشتر و دیرتر خسته شدن پا میشه. ویژگی بعدی داشتن کفی دوخته شده هستش که باعث استحکام بالاتر کفش شده. این کفش در 2 رنگ مشکی و سورمه ای عرضه شده و سایز بندی اون هم 41 تا 44 هست که موقع ثبت سفارش می تونید رنگ و سایز مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

قیمت : 39000 تومان


ویژگی های محصول:
- کفش ورزشی
- برند: Nike
- مدل: AIR
- کفی نرم و راحت
- امکان استفاده در باشگاه و فضای باز
- لوگو Nike کنار کفش
- کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر
- در 2 رنگ: مشکی و سرمه ای
- سایزبندی: 41-44
- به همراه جعبه
- کفی شیاردار
- عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند و عکس اینترنتی نیستند.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 39000 تومان

 



:: برچسب‌ها: کفش Nike مدل Air، خرید کفش Nike مدل Air، خرید اینترنتی کفش Nike مدل Air،خرید پستی کفش Nike مدل Air، خرید آنلاین کفش Nike مدل Air، خرید کفش اینترنتی، خرید کفش نایک، خرید کفش اسپرت، خرید کفش nike، خرید کفش ورزشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : v8
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395
خرید ساعت مچی مرسانا

خرید ساعت مچی مرسانا

سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 18:23
ساعت مچی مرسانا - Mersana

عرضه شده با صفحه و بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز

بهترین انتخاب برای خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند


کیفیت ساخت عالی و تضمین شده
همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید ...



قیمت : 39000 تومان



این ساعت در رنگ های متنوعی عرضه شده است.

هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را، در قسمت پیغام سبد خرید ذکر نمایید.
همیشه دانستن چند نکته ساده اما اصولی باعث می شود انتخاب های بجا و درستی داشته باشیم. دانستن چند نکته برای انتخاب یک ساعت مچی باعث می شود تا مناسب ترین انتخاب را باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارد انجام دهید. بهتر است قبل از تصمیم به خرید، مشخص کنید چه انتظاراتی از ساعتتان دارید، کجا می خواهید آن را استفاده کنید یا از کجا باید آن را تهیه کنید البته قبل از همه این موارد باید میزان بودجه تان مشخص باشد و با دانستن این موارد بهتر است به یک سایت معتبر بروید.



بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد! خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است. تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند.


قیمت : 39000 تومان



این ساعت در رنگ های متنوعی عرضه شده است.

هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را، در قسمت پیغام سبد خرید ذکر نمایید.

کمپانی WALAR این بار محصول جدید را با طراحی متفاوت و منحصر به فرد به بازار ساعت مچی ها عرضه کرده است. این ساعت بسیار زیبا و مناسب با مد روز طراحی و ساخته شده است و در دست زیبایی آن چندین برابر دیده میشود. این ساعت مچی به صورت صفحه گرد گلدار بوده و از یک موتور قدرتمند و با کیفیت بهره می برد و بند آن به صورت گلدار و دور فلزی طلایی رنگ می باشد. این ساعت زنانه در رنگ بندی های مختلف و چشم نواز با قیمتی استثنایی توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است و شما می توانید با انتخاب آن به ساعت ایده آل و دلخواهتان دست یابید. رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام فرم سفارش می توانید ذکر کنید.







روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان

 



:: برچسب‌ها: خرید ساعت مچی دخترانه , خرید ساعت مچی مرسانا , خرید ساعت مچی گلدار , خرید اینترنتی ساعت مچی , خرید ساعت مچی طرح گل , برچسب‌ها: ساعت مچی مرسانا - Mersana، خرید ساعت مچی مرسانا - Mersana، خرید اینترنتی ساعت مچی مرسانا -، خرید پستی ساعت مچی مرسانا - Mers، خرید ساعت مچی مرسانا، خرید اینترنتی ساعت مچی مرسانا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : v8
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395
خرید اینترنتی ساعت مچی Movado

خرید اینترنتی ساعت مچی Movado

سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 18:27
ساعت مچی Movado

طراحی کلاسیک و مجلسی

دارای بند چرم مشکی و زیبا

ارائه شده در رنگ های مختلف

قاب و بند ضد آب و ضد حساسیت


دارای 6 ماه گارانتی تعویض



قیمت : 33000 تومان



اگر قصد خرید ساعت مچی سبک و شیک با کیفیت بالا را دارید ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم، پیشنهاد ما انتخاب ساعت صفحه گرد و بدون شماره موادو است. این ساعت مردانه از بند چرم مقاوم و موتور درجه یک طراحی و ساخته شده است و در رنگ بندی دور آبی با بند مشکی، دور طلایی با بند مشکی و دور مشکی با بند مشکی موجود می باشد. و شما می توانید براساس سلیقه شخصی خود هر رنگی را که می پسندید انتخاب و سفارش دهید، چون سلیقه و انتخاب ویژه شما برای ما مهم است، بنابر این در هنگام ثبت سفارش در سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر کنید.




قیمت : 33000 تومان



از دیگر خصوصیات و مزیتهای مهم ساعت Movado ضد آب بودن آن می باشد (ضد آب تا 70%). کمپانی Movado به طراحی ساده و کلاسیک مشهور است. این مدل هم از این قاعده مستثنی نیست. این ساعت می تواند هدیه ای بی نظیر باشد برای کسی که دوستش دارید.


قیمت : 33000 تومان



استفاده از ساعت برای برخی علاوه بر نشان دادن زمان و ظاهری منظم جهت انجام فعالیت‌های ورزشی خاص و گاهی برای تشخیص وضعیت هوا نیز دارای اهمیت است. هنگام انتخاب ساعت از زیبایی و بهترین بودن آن مطمئن شوید زیرا ساعت مچی وسیله‌ای است که در طی روز کاملاً همراه شما است و علاوه بر آنکه نیازهای شما را رفع می‌کند باید با پوشش شما متناسب بوده و به گونه‌ای نباشد که در پایان روز باعث خستگی و تورم مچ دستتان شود.



ساعتی انتخاب کنید که متناسب با شخصیت و سبک زندگی شما باشد. سعی کنید ساعت خود را براساس سبک لباس و رنگ‌هایی که بیشتر به تن می‌کنید انتخاب نمائید.
ساعت شما باید به راحتی قابل خواندن و تشخیص باشد. با توجه به اهمیت بند ساعت در انتخاب ساعت سعی کنید ساعتی را انتخاب کنید که بند آن با خود ساعت متناسب بوده و به پوشش شما زیبایی خاصی ببخشد.


قیمت : 33000 تومان



ویژگی های ساعت مچی Movado:
- جنسیت: مردانه / زنانه
- برند: Movado
- نوع ساعتپ: تک موتوره
- کیفیت: Hige Copy
- نوع شیشه: معدنی
- نوع کاربری: کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
- مقاومت در برابر آب: تا 70%
- جنس بدنه: فلز با رنگ ثابت
- رنگ مدل: طلایی، آبی ، مشکی
- نوع قفل: بند سگکی
- جنس بند: چرم نرم مشکی





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 33000 تومان

 



:: برچسب‌ها: خرید ساعت موادو , خرید ساعت مچی Movado , خرید ساعت مچی زیبا , خرید ساعت مچی , خرید اینترنتی ساعت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : v8
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395

صفحه قبل 1 صفحه بعد